10 Comments

  1. Selipar kanak-kanak … mula2 nak beli yang putih tu… pastu x jadi sebab mahal. Last2 beli yang hitam tu RM12.99

  2. eheheh..tp yg pasti..putih tu lg cntik dan mcm boleh bertahan lama berbnding ben 10 yg hitam tu

    1. Aku pun rasa camtu.. tapi sebab ni untuk kanak-kanak Ribena yang lasak… beli yang murah je.. boleh beli 2!!! Kalau yang putih tu tak sampai sehari dah rupa kete kebal!! Hehehee

  3. selipar warna cerah tak sesuai untuk anak2
    seminggu je nampak elok
    hehe

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *