14 Comments

  1. Tengok videonya pun boleh pening kepala… Kalau naik tak taulah! Yang pastinya pengalaman menaikinya akan dikenang seumur hidup. 😀

  2. Kalau ada peluang boleh lah cuba bro… masa tu baru boleh tengok lelaki macho terjerit-jerit cam perempuan…

    1. terjerit-jerit macam perempuan ok lagi kot kalau dibandingkan kes seluar basah sebab terkencing :-)…….agak-agak ada kes macam ni?

    1. Memang menakutkan bro… tidak digalakkan untuk yang lemah semangat atau ada sakit jantung… rasa macam nyawa tertinggal kat atas…

  3. lelaki kacak kena main roller costerlahh..baru terserlah kekacakannya. hehe..

  4. xperla…better chii main benda lain drpd naik benda ni…leh muntah dibuatnya

    1. ada tengok perempuan muntah lepas naik roller coster, tapi pastu dia naik lagi.. dan muntah lagi!!

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *