20 Comments

  1. Ada potensi tu. Harap2 dah besar jadi pelumba GP jgn jadi rempit plak

  2. haa kt rumah ada juga tapi bila main2 jer rasa bosan bukannya dia endah lagi urmm…

  3. ikut rasa anak mmg hti yg melihat bahagaian jer tingkah mereka hee..kita dulu2 agaknya klu tak dpt apa yg d ingini mmg teruk lakunyer heee

    1. Author

      Aku dulu tak berani nak mintak2… apa yang orang tua bagi …sebat je.. Kalau minta sekali dia tak kasi..senyap je la sebab tahu diorang tak mampu

  4. aku ingatkan betul2 la mat rempit bawak motor kat shopping kompleks huhuhu 😛

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *