21 Comments

    1. Author

      Nenek nye pun beriya nak buatkan… aku terima dengan senang hati 🙂

  1. Bila tiba hari raya, persiapan anak-anak sentiasa didahulukan..

  2. Saya baju Raya beli yang sudah siap walaupun ibu saya boleh menjahit tetapi tidak mahu menyusahkan beliau.

    1. Author

      terbaek bro… kesian juga tengok orang tua menjahit.. tapi ini memang permintaan dia setiap kali hari raya.. 3 orang je cucu perempuan dia pun 🙂

      1. Semasa bujang dahulu ibu saya menjahit baju Melayu untuk saya tetapi bila sudah berkahwin saya beli baju Raya yang sudah siap.

  3. Saya cukup kagum dengan orang yang berjaya jahit manik ni..seni sungguh…

    dah tu kena sabar pula…saya akui saya tak mampu nak jahit manik..

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *