15 Comments

  1. Sombong tak tentu pasal tu. Macam-amacm perangai orang..

      1. sabar bro ada tak sabar mmg bgtu hee anggap org mrh tu akan dia pendek

    1. Author

      kalau tak sabar tunggu, boleh je pergi ke stesen minyak lain… kat situ ada 2 stesen minyak sebelah menyebelah

  2. skrg mana2 org kaya rasa kaya tapi tak aya dg adab tak kena tempat..

  3. Manusia memang camtu…. Bila dah “ada” sikit, mula sombong tak hingat dunia.. Macam la dia ajer yg ader keter…

  4. aduhaii…baru bawa estima..kalau bawa alphard ke..vellfire ke.xtau la mcm mana kan

  5. cuba sangka baik sikit… hon itu boleh tertekan dek anak dia kot, kalau u ada toyota, tempat hon memang mudah tertekan…

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *