16 Comments

  1. chii ada juga terbaca ttg arwah di blog nuriz..dan terus chii terjah ke blog arwah..seorang gadis yg comel..tp tu la..ajal dia da tiba..kita yg hidup ni pun.xtau bila tiba masanya..apa pun..al-fatihah buat arwah adik yasmin dan semoga ditempatkan di kalangan org2 yg terpilih

    1. al-fatihah utk arwah…moga ditempatkan dalam rahmat Allah jua…ameen….al-fatihah

  2. tak kenal..tapi jap lagi nak singgah..saya harap dia sempat berbuat yg terbaik tuk dia,amin.af fatihah..moga dia aman d sana..

  3. ada juga beberapa blog sy tersinggah mengatakan dia dah pergi…sedih bila baca entri terakhir beliau..ada pula blog yanng jurus agama..tahu2 kt lama kotak jerit org tggalkan pesanan ucap takziah…

  4. Baru masuk blog gadis comel ni sebentar tadi.
    Ajal yang kita sendiri tidak sedar.
    Sungguh menginsafkan 🙁

  5. Kadang aku terfikir kalau kita yang ajal macam mana blog kita nanti,kalau blog yg banyak mengutuk mengumpat tu,adeh sendiri tanggunglah kan. -alfatihah!

  6. Tak terfikir pulak pasal blog kutuk mengutuk tu… memang tak elok sgt kalau tuan punya blog dah takde tapi orang lain pulak asyik mengata sebab baca blog dia… mintak dijauhkan

  7. Takziah. Semoga arwah dicucuri rahmatnya.

    Aku tak kenal arwah. Ini 1st time aku terbaca mengenai arwah.

    Papepun, btol tu bro. Nasib kita belum tahu lagi.

  8. perjalanan hidup manusia
    untuk siapa2 yang mahu berfikir

  9. dh masuk bro..mmg sedih apa yg d tinggalkan pd kita tu beri pengajaran pd kita blogger ni supaya lebih heragia pa yg ada d sekeliling kita.utnungnya kita juga sb smlum kita pergi mah ada sahabat swpweri beliau mengingatkan kita akan kebenaran..ketakut amalm mati..

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *