27 Comments

      1. wah abg mmg kacak tu hee..dah nak masuk sekolah.masa mengajar ejaan ada rotan di sisi bro ker.?

        1. Kena gak la rotan sedas dua…. aku mmg garang tapi disayangi… hehehheh

          1. ada rotan kat sebelah…cepat sikit nak belajar…

          2. perlu tegas juga dalam hal-hal camni… kalau tak nanti jadi terlalu manja dan susah ditegur

  1. mata iyer sepet adakah dia mengikut bro atau mamanya hee..tpi sweet

  2. kat rumah anak suka main bedak..klua da botol air dia habis akan curh kat tempt letak tv..huhu..pantang jumpa…muka habis d bedak..skli dg rambut bapa kata madi bedak namaya yong..

  3. Mmg cepat anak2 membesar. Sedar2 dah darjah 6 =)

    Jersi chelsea ngn manu jer yg ada?hehehe

  4. memang tak terasa
    sedar2 nanti anak2 dah pun besar dan berumah tangga

    1. dia sebenarnya minat jersey je,.bukannya pernah tengok pun Chelsea, ManU main… ) Pakai jersey yang fofular je… hehehhehe

  5. comel masa dia kecik-kecik…..papa kata pipi dia mcm pau….yang x leh lupa masa dia baru nak blajar berjalan,

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *