18 Comments

    1. Author

      Lama tak dengar citer brader Joe… tapi jawapannya salah! hehehe

    1. K la… bagai jawapan… itulah dia buah Tampoi.. rasa manis lemak2 sket… isi tak lekang, lebih kurang cam sentul..

    1. buah ni biasanya orang asli jual sebab banyak tumbuh di dalam hutan. Tapi ada juga orang kita yang tanam kat rumah kampung.. macam kat tepi rumah arwah nenek di Melaka..

  1. patutlah macam nak gila pikirkan jawapannya,rupa-rupanya si buah tampoi gerangannya 🙂
    AF,kedai mana yang kau maksudkan ni?
    sebenarnya aku sibukkan hal lain,projek baik? sekadar cukup makan cuma sesekali je dapat lebih 🙂

    1. Hahahha.. orang kalau cakap Tampoi je ingat hospital gila…kedai kasut .. rezeki murah lah tu

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *