34 Comments

  1. ok ok… satu soalan..

    kenapa mesti berbisik eh.. asal tak cakap kuat2 je senang.. bajet romantik lettew~

      1. sengal… kalau orang cakap bisik2 camtuh aku terpaksa loudspeaker… lepas tuh aku maki hamun

        “awat tuhan bagi suara dah lawa, boleh ckap jelas mau bisik2 pasai pa…”

        problem solved, like a boss~

        1. Takkan awek pun kau nak maki hamun? Love makes people do foolish things!! 🙂

  2. woowowoooooo..

    salaph port to bro aaaa..cam tak menyempat jer mmad tuh heeee

  3. nno mmg pagi2 sllu bunag hajat ker heeeee

    pi sana musyuk! hiii

    1. aku siapkan tugas.. terus blah la… mana bleh lama-lama… singgahsana syaitan tu!!!

      1. haa port baik mmg suka d situ hee tambah2 tempat kotorkan hik..hik..

      1. hoho..bahaya kalau berbisik macam tu. bahaya. bahaya. tak kacak.

  4. cinta…
    hanyalah cinta…
    hidup dan mati untukku…

    cewah~ ayat. =P

    1. time bercinta mmg best … time clash..jadi ayam berak kapur… wahahaha..

  5. hebat tu.. masa lepas hajat pun sempat lagi melafaz kata2 cinta.. hahaha

  6. Haha…kasih chance la kat orang tu nak bercintan cinton…
    Biar dia buat hal dia selagi mana tak extreme…

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *