11 Comments

  1. salam bro apk khbar? shat ker =)

    wah tak patut tak hormat suami..tak ksiah suami tu berkeja ke tidk..mikin or apa2lah sbg isteri dia kne hormat pd suami..

    suami kan ketua dlm keluarga..

    jgn jadi derhaka wahaikaum hawa..

  2. Selagi si suami ada usaha, tak membuat perkara mungkar, isteri wajib taat.. syurganya di situ…

  3. Saya dapat memahami situasi sukar suami wanita tersebut didalam usaha mencari nafkah.

    1. langit tak selalu cerah… hanya kerana wang yang diperolehi lelaki kurang dari isteri,ia tak memberi hak untuk dilayan sebegitu..

  4. HUrmm…selagi suami tu nampak usaha dia untuk mencari nafkah, patut isteri hormat lah, lain lah kalau tak berusaha dan jadi biawak hidup..hehe..tapi yang jadi biawak hidup pun kena hormat jugak kan…

    p/s : sebab tu, sebelum kahwin, si suami kena usahakan supaya dia sekufu dgn isteri dari segi wang ni…~~~;b

    1. kadangkala apa yang kita rancang tak menjadi walaupun pada awalnya nampak setaraf.. bermacam ujian kita tempuhi dan jika kita berusaha, berdoa dan berserah InsyaAllah nasib kita akan berubah… Isteri boleh dapat banyak pahala hanya dengan taat dan menyokong suami…

      1. Betul tu ckp Bro!! Isteri tak tahan dugaan agaknya kes kat atas ni..

        1. semoga kita sentiasa tabah… berkahwin bukan untuk sehari, sebulan atau setahun… hendaknya berkekalanlah..

  5. patutnya… kalau dah tau suami tak berduit.. bantu lah mana yang patut… (kalau suami tu jenis yang tak makan tido ajer la… kalau yang asyik membuta ajer tanpa berikhtiar….buat dono ajer larrr @ lari jer ikut lelaki lain…. abih citer !!!!)

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *